Sunday, July 5, 2009

Taman Metropolitan Batu..


hai kwn2..

sejak akhir2 ni..byk pulak nak citernyer..hehehhe...saje nak memenuhkan blog...best pulak..kl..pas2 ni..biler bace balik pe yg mama citer..
Ptg smlm, kami bawa aidil zafran ke TAMAN METROPOLITAN BATU, palyground ni..leh nampak dr umah mama...huhuhu..terror kan mata mama (ahaks..ahaks..ahaks)..
selalunyer namapk dari jauh je tmn tu....so...abah pun saje la ajak p surve kat mane la tmn tu sebenaqnya..

lor...rupe2nyer..dekat je nak p...10 minit..pun leh smpi...heheh..tp..sblm smpi tu..kami sesat gak la..hehehe...almaklumla...lain jalan..jalan lain yg kami masuk..huhuhu..
JAKUN ja la tgk..tmn..tu..agak cantik gak la...ramai tul org beriadah kat tmn tu...

kat tasik tu..siap ade main BOT CONTROL lg...huhuhu..ketinggalan zaman tulla kami ni..hehe....kami p singah sat je..lain kali la bawak aidil main2 kat citu..lagi pun dh dekat maghrib dah mase tu..huhuhu..lain kali leh ajak maksu(shila)..dtg sekali..hehehe

3 comments:

~Atie+Farid~ said...

dulu slalu atie ngan hubby main bot control kat sini...skang ni lame tak g dah...

Anonymous said...

hhehe...ic...anak akak kl dh p saner..susah tul nak balik..huhuhu

IEMA said...

bdk tecit kan..xcited beno main kat taman..

Anda juga mungkin berminat :

Blog Widget by LinkWithin